آیا هیچ فرصتی برای معکوس کلیه منقبض بعد از دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هیچ فرصتی برای معکوس کلیه منقبض بعد از دیالیز وجود دارد

سلام، دکتر، من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و دیالیز برای چند سال گرفته شده است. به تازگی، دکتر به من گفت که من بسیاری کلیه منقبض شده اند اما من هنوز هم خروجی ادرار. می تواند شما را به من بگو چرا کلیه ها می رود به منقبض؟ آیا فرصت آن را معکوس وجود دارد؟
چرا کلیه ها می رود پس از دیالیز منقبض؟
در حال حاضر هر دو کلیه خود را به بسیاری است که به دیالیز مربوط منقبض شده اند، چرا که پس از طولانی شرایط دیالیز، دستگاه کار کلیه خود را جایگزین خواهد کرد، بنابراین به تدریج کلیه خود را از دست دادن عملکرد کوچک خواهد شد و.
اما خبر خوب این است در حال حاضر شما هنوز هم برخی از ادرار نشان می دهد که هنوز هم وجود دارد برخی از بافت کلیه (گلومرول و توبولار کلیوی) در حال کار و هنوز هم تابع خاص کلیه، نیز آن را نشان می دهد که عملکرد کلیه خود را به طور کامل از دست داده است، این است بسیار با ارزش برای بهبود عملکرد کلیه خود را. به عبارت دیگر، اگر شما می توانید درمان در اسرع وقت دریافت است، هنوز هم امید بزرگ برای بازگرداندن عملکرد کلیه شما وجود دارد. اما از آنجا که شما تحت دیالیز برای چهار سال است، بنابراین ممکن است مدت زمان نسبتا طولانی به دست آوردن بهبودی است. زمان دقیق بر اساس عملکرد کلیه باقی مانده خود را بهبود می یابند.
آیا فرصتی برای معکوس کلیه منقبض وجود دارد؟
به رک و پوست کنده، دیالیز می تواند بیماری کلیوی معکوس نیست، اما با درمان منظم، شما یک شانس برای زندگی بهتر بدون دیالیز است.
در کل، وضعیت خود را گاهی اوقات خوب و گاهی اوقات بد است، که مربوط به از دست رفتن تدریجی عملکرد کلیه خود را. بنابراین تا زمانی که شما می توانید از هر گونه آسیب و یا بدتر شدن حفظ و محافظت از عملکرد کلیه فعلی خود را، پس از آن بهبود عملکرد کلیه خود را می توان تضمین شده است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال یا به طور مستقیم، ما امیدواریم که که ما می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه بیشتر زندگی می کنند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت کنید.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: